Design by: Josefin

let us die young

Sov i Vingåker inatt. Igårkväll lagade jag och Marcus jättegod thaimat. Strimlat fläskkött med röd curry, kokosmjölk och nudlar. Det var verkligen jättegott och jätteenkelt. Efterrätt lyckades vi också åstadkomma. Kladdkaka blev det, och det sitter ju aldrig fel. Nu funderar jag mest på vad jag ska äta till lunch. Som alla andra dagar. Det blir nog att värma något från frysen.

Alltså, jag har verkligen ingenting att berätta. Jag och Åsa funderar på utgång imorgon. Är det värt?
Jag vet inte var min batteriladdare till kameran är. I och för sig har jag inte letat över huvud taget. Den kanske inte är så långt borta ändå?

Kommentarer
Postat av: Cilla

Ja, du fyller faktiskt en vecka efter mig. Vi fyller på en tisdag, det suger rätt hårt. Men grattis i förskott! Och vi ser inte ut som 20 år, vi är ju söta som sjutton. (Ursäkta den dåliga humorn)

2008-11-13 @ 17:49:36
URL: http://camh.blogg.se/
Postat av: Cilla

Jag älskar den kvällen! Vakten började gnälla efter ett tag men vilka minnen. Haha

2008-11-13 @ 19:05:16
URL: http://camh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback