Design by: Josefin

not so happy

Nej, idag är jag inte happy girl. Idag fick jag en böteslapp på bussen för att jag är olydig och åker på barnbiljett. Femhundra spänn i sjön. Jag får väl trösta mig lite med att jag resan tjänat ihop dom där femhundra kronorna genom att ha åkt på barnbiljett ända sen jag blev 19. Men vafan, det är ju surt att behöva punga ut allt på en gång. Tur att jag har pengar. Och synd att det är så jävla dyrt att åka buss. 80 spänn tur och retur till Vingåker är rena rånet, och det är faktiskt inte mitt fel att jag inte bor där och därför inte får busskort. Aja.

Nu äter jag iallafall en liten frukostmacka, och om två timmar ska jag minsann träffa RB. Sådäså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback