Design by: Josefin

take me back

Jag läste precis i en blogg att det finns inga onödiga blogginlägg. Helt plötsligt blev jag väldigt peppad att skriva oftare och ännu onödigare. Får man inte ut något av det jag skriver är det ju ingen som tvingar en att läsa. Svårare än så är det faktiskt inte. Men nu börjar klockan bli mycket och imorgon blir det uppgång vid halv nio, vilket borde innebära att det är sängdags snart. Ska nog dra med mig Marcus och borsta tänderna och sen inta sängen, för här blir det inga barn gjorda...

Imorgoneftermiddag ska jag berätta om att jag börjat nostalgi-lyssna på Gessles Mazarin-platta. Eller, finns inte så mycket att berätta, men det har jag gjort iallafall. Jag blir alldeles lycklig av vissa låtar faktiskt.

Det bor en sorg i dina ögon som jag inte når
Det bor en sorg i ditt hjärta som är svår att förstå
Hur kom den dit?
Hur kom den dit?
Den är svart som svart granit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback