Design by: Josefin

the name of the game

Nu leker jag van proffsbloggare á la Blondinbella och meddelar att jag är lite sen och därför måste rusa iväg. Var bara tvungen att skriva det här inlägget först så att alla läsare inte trodde att jag dött eller något. Idag blir det lunch på något trevligt ställe med min kära vän Felicia. Det var längesen vi träffades och har nog ganska mycket att prata om. Ska bli riktigt trevligt faktiskt. Nu hinner jag inte skriva mer. Kanske slänger upp en dagens outfit senare. (Fast det kommer jag ju inte göra. Jag har aldrig gjort det och dessutom har jag inga batterier i kameran och vet fortfarande inte var laddaren är!) Ha en trevlig dag allihop, så hörs vi ikväll!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback