Design by: Josefin

there is air

All oro är plötsligt som bortblåst. Jag utgår ifrån att den kommer komma tillbaka och att det kommer kännas precis lika hemskt då som alltid. Men jag ska bara gå omkring och vara lycklig så länge jag känner såhär. Jag kan ju inte ödsla tid på att gå omkring och oroa mig för att jag eventuellt ska börja må dåligt igen. Så är det med det.

Har förresten inte meddelat att tandställningen ryker om två veckor. Det känns ju inte helt fel, kan man ju säga.

Igår tittade jag på fotboll hela dagen, eftersom mina tjejer spelade DM. Dom kämpade på bra, men det räckte tyvärr inte till för att försvara guldet från förra året. Trea kom dom. Efter två bra lag så det är inget att skämmas för. Tur det.

Utgång planeras på fredag med ett sjuuukt skönt gäng. Längtar lite faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Boe

jag har tydligen dubbelbokat mig lite på fredag! jenny f fyller ju 18 så vi ska fira henne och sen gå ut på krogen! det har varit bestämt sen länge, bara jag som glömde bort när jag pratade med fiffi... så jag antar att vi möts ute? :D

2008-11-24 @ 12:56:52
URL: http://sofiep.blogg.se/
Postat av: moq

men tjenare skoogan! Saffe på fredag eller ;)?

2008-11-25 @ 15:43:38
URL: http://metrobloggen.se/moamokvist

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback