Design by: Josefin

we can dance all night

Jaha, vad ska det bli för mat idag? Det kanske inte är sådär jättebråttom eftersom jag precis nyss har ätit frukost, men eftersom jag måste åka till jobbet vid kvart över två eller något så är det väl dags att fundera ut något åtminstone. Vi får se hur det slutar.

För övrigt har jag nog ingenting att rapportera. Tror jag inte iallafall. Igårkväll var vi hos Marcus och åt tacos. Det var längesen jag åt det, och det var väldigt gott. Vi fick med oss tårta hem också. Den är inte uppäten än. Jag kanske fåt offra mig på en liten bit sen. Tårta fanns det för att Marcus pappa fyllde år. Annars har man kanske inte tårta sådär spontant på en måndagkväll. Men jo, igår fanns det. Jag gillar tårta.
Nej, nog om det nu! Duschen kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback