Design by: Josefin

well, take me to heaven

Oj, vad frånvarande jag varit den här helgen. Det beror förmodligen på att jag har jobbat. Jobbat, jobbat och jobbat. I fredagskväll tog jag dock en liten paus, eller nej, det var ingen paus för jag jobbade till åtta. Hur som helst, efter jobbet begav jag mig till Åsa där det dracks vin i mängder och snackades en heeel del. Och träffar Ellen och Åsa gör jag verkligen inte varje dag, så den där kvällen har faktiskt resulterat i lite ny energi. Dessutom är det så fruktansvärt skönt med människor som man kan prata med som om ingenting har hänt. Okej, ingenting har hänt, förutom studenten som drog oss isär. Men ja, jag älskar dom fortfarande.

Det är så jobbigt när man skriver och mitt upp i allt inser att ingenting hänger samman över huvud taget. Därför överger jag deep talket ett ögonblick. Jag konstaterar bara att fredagen var en myyycket trevlig kväll. Det var till och med värt att jobba bakis hela lördagen. Vad gör man inte liksom?

Igårkväll hade jag och Marcus lite middagsmys här hemma med tända ljus och sånt. Mina syskon var också närvarande, vilket inte gjorde det hela så romantiskt som det låter. Jag hade gjort jättegod mat tyckte alla. Utom Erik. Han sa att min klyftpotatis smakade kokt korv och åt inte en enda. Grattis Sara. Verkligen.


Oj, jag glömde nästan. 11 månader för mig och min raring idag.  

Kommentarer
Postat av: ankipanki ((:

jag förstår inte att du orkar med honom gumman, :)

2008-11-17 @ 19:07:23
Postat av: boe

var var du idag klockan 18:00? förväntade mig dig på västra skolan! när kommer du egentligen?

2008-11-17 @ 20:32:35
URL: http://sofiep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback