Design by: Josefin

would you care for me?

Löning idag, vilket inte satt i vägen. Det gör det i och för sig aldrig, men idag satt det extra bra. Dels för att det blev mycket pengar den här gången, dels för att jul närmar sig och dels för att det sakta men säkert började eka på kontot. Därför, mina vänner, känns det extra fint med lön precis just idag. Och nu ska jag alldels strax bege mig iväg mot jobbet, så att det blir någon lön i december också. Den kommer dock inte bli lika fet som den här, men jag kommer klara mig. Först och främst tack vare att jag ska jobba som en gnu i december, vilket kommer resultera i apmycket pengar i januari. Det tackar vi inte nej till.

Ja, nog om det. Återkommer kanske ikväll om det finns något intressant att meddela. Det gör det säkert inte, men jag kanske återkommer ändå. Sådäså.

Vad mycket snö det är, förresten. Undrar hur länge den kommer ligga kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback