Design by: Josefin

give yourself a chance

Hur kul är det att gå omkring och känna sig tjock? Inte så himla roligt, kan jag tala om. Vissa dagar är värre än andra och idag är en riktig skitdag. Mina klänningar från Nelly kom och jag kunde inte ha en enda. Det blir till att skicka tillbaka allihop och åka till huvudstaden på onsdag. För något måste jag ju faktiskt ha på mig på balen. Har dock gråtit och tänkt skita i skiten. Men fan, jag har ju biljett. Lika bra att försöka göra det bästa av situationen. Men hittar jag inget där kasserar jag biljetten och stannar hemma. Då är det inte roligt längre.

Nu sitter jag här med en stor burk Red Bull och ska alldeles strax bege mig till jobbet för andra gången idag. Imorse var det uppstigning 05.00 för att ge sig iväg och inventera! Och så stängning på det också. Puuh! Tur att det inte är såna dagar varje dag.

Jaja. Imorgon börjar jag inte förrän 15, så då ska jag minsann sova ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback