Design by: Josefin

here comes another

Bilderna såg så himla sköna ut att jag inte ville flytta ner dom med ett nytt inlägg. Haha. Nej, kanske inte riktigt så. Jag har bara inte haft någon direkt blogglust. Men mer än någon gång i veckan ska man väl kanske åstadkomma. Jag vet ju själv hur det är att klicka in på en blogg jag brukar läsa för att upptäcka att den inte är uppdaterad på ett par dagar. Urtrist.
Om sanningen ska fram har jag faktiskt inte mycket att meddela. Jag jobbade varje dag förra veckan och är inte ledig förrän på fredag. Livet är hårt. Men pengarna bara rullar in och det ska man faktiskt inte klaga på. Jag är väääldigt tacksam och nöjd över att jag har ett jobb. Så länge man har det ska man nog inte klaga.

Student och bal närmar sig även med stormsteg. I veckan får jag hem tre klänningar i olika modeller och färger. Om inte någon av dom blir bra att ha kommer panik infinna sig. Då får jag kanske sy något eget. Fast det var ju inte så troligt. Men jag måste komma på en nödlösning i panik och jag vet inte om jag är beredd på det riktigt. Så, jag håller tummarna för klänningarna jag tittat ut!

Nu ska jag smälla i mig lite frukost och sen cykla iväg till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback