Design by: Josefin

i would catch a falling star

Nu har jag precis varit ute på en promenad och sitter och funderar över varför jag inte tar mig ut oftare. Hur svårt kan det vara att gå ut nån timme varje dag? Inte speciellt svårt. Men vet ni vad? Jag är lat. Fruktansvärt lat. Känns bra att jag kan erkänna det åtminstone. Har tagit mig en (sen) frukostmacka med mjukost med soltorkade tomater och feta. Kanske inte världens nyttigaste, men ack så gott! Tänkte blanda en wildberry shake, men hittade ingen shaker så det får jag fixa en idag på jobbet. ikväll är det jobb 16-21 som gäller. Ska klara mig helt själv i förbutiken sista timmen. Hoppas Maria skriver en väldigt noggrann lista åt mig så att jag inte glömmer något.

Nej, om det skulle bli duschen nästa kanske?

Har hittat en balklänning förresten. Hoppas den är lika fin i verkligheten som på bild.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag vet. Men vi bor ju inte ens i samma län. Det suger att gå ut och gå själv. Ska du inte flytta upp hit då? Väldigt hippt ställe!

2009-04-16 @ 11:21:49
URL: http://camh.blogg.se/
Postat av: Cilla

Nej flytta till Uppsala så kan vi umgås hela tiden!

2009-04-16 @ 14:33:15
URL: http://camh.blogg.se/
Postat av: Adam Stahl

Ska snart vara där sista timmen om några veckor hjälp säger jag bara! Det kommer ju bli katastrof... :S Typ hejdå förbutik... Kvantum får stänga i 2 månader...

2009-04-17 @ 17:50:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback