Design by: Josefin

my hands are cold

Dagens topp tre:

  1. Det gick väldigt fort att jobba 9-15 och eftersom jag ska göra det varje tisdag fram till sommaren känner jag mig mycket nöjd med detta faktum!
  2. Lövbiff och pommes till middag. Sitter väl aldrig fel. Ska strax kila och fixa ihop en smaskig sallad också.
  3. Jag och Marcus har fyndat idag som aldrig förr. Eller, det är inte riktigt sant, för man gör ju faktiskt bra fynd då och då. Hur som helst intog vi Önska (som gått i konkurs). Bestick, ljushållare, champagneglas och nån vattenkaraff med två fina glas till kom vi hem med. 50% på köpet. Inte illa pinkat!

Nu kurrar min mage! Dags att hjälpa till med maten, tror jag bestämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback