Design by: Josefin

this is where we belong

I vanliga fall brukar jag vakna och gå upp någon gång mellan 11 och 12 när jag är ledig eller jobbar kväll. Givetvis förväntade jag mig något liknande idag eftersom jag gick upp fem igårmorse. Men icke. 09.36 vaknade jag. Pigg som en nötkärna! På förmiddagen har jag varit ute och gått. Gick förbi Specce och skickade iväg klänningarna som inte passade och passade samtidigt på att köpa något att äta till lunch. Så nu ska jag kila iväg och slänga ihop lite pasta och räkor. Ska bli smaskigt. Ikväll blir det att stänga butiken, trots att det är Valborg. Det är väl ingenting jag sörjer precis. Samma visa varje år. Det finns ju ändå inget roligt att göra här, utom att träffa vänner. Och det kan man ju faktiskt göra vilken dag/helg som helst.

Har köpt tågbiljetter också. På onsdag ska jag till Stockholm och där ska jag minsann inhandla en balklänning. Sådäså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback