Design by: Josefin

11/8 - 09

Har snackat ihop mig med en del söta människor idag (min lediga daaag!) och kommit fram till att det blir grillning och så hemma hos mig på lördag. Om man känner att man är vän till mig får man jättegärna höra av sig så är man välkommen!

Nu ska jag slänga mig i soffan och titta på andra Harry Potter-filmen för dagen. Tar nog med mig en vattenflaska ner i soffan också. Det är sjukt varmt här hemma!

Är dessutom väldigt sugen på att se Hipp Hipp Hora. Det var ju inte igår precis.

Imorgon är det ju dags för det efterlängtade mötet mellan Värmbol och KSK i DM. Hoppas det inte blir alltför dåligt väder bara. Ösregn är ju inte den bästa stämningshöjaren faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback