Design by: Josefin

13/8 - 09

Kom hem från jobbet för drygt en halvtimme sen. Föräldrarna är spårlöst försvunna, båda bilarna borta och jag tror att jag hungrar ihjäl. Inga mobiler har dom med sig heller. Man vill ju liksom inte börja med värsta middagen ifall någon av dom skulle ha någon sorts mat med sig hem sen. Meen, har som sagt ingen aning om när någon behagar stiga in genom dörren.

Idag blev en gubbe sur på mig för att jag inte hade någon korv klar när han och hans fruga var sugna. Jag klarar inte sånt folk. Det är faktiskt svårt att beräkna hur mycket korv man ska ladda upp med. Det känns inte helt okej att behöva slänga 10 korvar bara för att kunderna uteblir. Jag ska aldrig någonsin bli sur på en kassapersonal! Om inte personen i fråga beter sig som en skit, såklart. Men det gjorde faktiskt inte jag idag!

Och om någon mer säger: "Åh, vad är det här för ny trisslott?!" om dom nya kampanjlotterna ber jag nog den personen fara och flyga. Läs själv på lotten, förfan! 100 000 kronor i månaden i 25 år skulle väl i och för sig inte sitta i vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback