Design by: Josefin

15/8 - 09

Ligger i soffan tillsammans med en pojkvän och Euroshoppers variant av Red Bull och tittar på friidrott. Jag är sjuk! Gick hem hela tre timmar tidigare från jobbet igår och idag stannar jag hemma från dagens pass. Både på grund av hur jag känner mig och av hänsyn till kunderna. Jag jobbar ju faktiskt med människor, och det är ju inte meningen att man ska bli smittad när man är och handlar mat. Fint väder är det ju iallafall så eventuellt åker jag till Backavallen sen och tittar på lite fotboll. Men det beror helt på hur jag känner mig. Det är ju inte så dumt att bara lata sig i soffan heller.

Ställde precis in en färdig fiskgratäng i ugnen, så laga mat behövde jag inte heller. Familjen har tagit sitt pick och pack och övergett oss den här helgen för Gustavsvik. Ikväll ska vi nog grilla och mysa, jag och Marcus.

Skönt också att jag är ledig imorgon, så kanske jag hinner kurera mig och bli frisk till måndag! Sista veckan nu med mycket jobb, sen är det ett par dagar i veckan som gäller. Inte så mycket, men i dessa tider ska man vara glad för det man får. Dessutom trivs jag som fisken i vattnet där uppe på Ica.

Har dessutom inte nämnt att jag och Mamma drar till Göteborg 25-26 augusti. Snart bara en vecka kvar! Ska bli skoj med shopping, Liseberg, god mat och mys. Ett skönt avbrott i, den annars inte så händelserika, vardagen.

Nej, dags att tagga för försök på herrarnas 100 meter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback