Design by: Josefin

21/8 - 09

Äntligen är jag så frisk att jag kan jobba igen. Det har inte riktigt varit okej att vara sjuk hela sista veckan jag har mycket jobb, men antar att det inte är mycket att göra åt saken. Ikväll ska jag iallafall jobba 16-21 och efter det ska jag nog lägga mig och sova. Imorgon jobbar jag 10-15 och sen ska vi direkt ut till Björkvik och Albin för kräftskiva. Det blir nog riktigt trevligt. Dock blir vi inte borta så sent eftersom jag börjar 7.45 på söndag. Det är ju alltid skoj att träffa folk iallafall.

Annars är väl det mest spännande som händer i mitt liv just nu att jag har sökt några gymnasiekurser som jag (om jag får G, vilket jag ser som givet) ger mig ett antal meritpoäng i mitt betyg. Drog till med Engelska C, Spanska steg 5 och Finansiering & Kalkylering. Hoppas att jag blir beviljad åtminstone en så att jag har något att göra nu när tiderna på jobbet börjar sina. Vi får väl se.
Har ställt mig i bostadskön till Göteborgs Studentbostäder också. Om allt går som planerat har jag tänkt börja plugga Internationell civilekonom med spanska som språk på Handels i Göteborg nästa höst. Dock borde jag ställt mig i kön lite tidigare. Det är rätt lång väntetid på dom mest centrala boendena. Mellan 30 och 50 månader ungefär. Meen, det finns några ganska nybyggda fastigheter där väntetiden bara är något år. Det ser alltså inte helt kört ut. Vi får se hur det hela artar sig.

Nu ska jag cykla till Specce och handla något som jag och Mackan kan äta till lunch.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback