Design by: Josefin

2/8 - 09

Idag mår jag verkligen som jag förtjänar. Illamåendet har lagt sig nu. Tacka fan för det. Egentligen borde jag tacka Marcus, för det var nog toasten han gjorde till mig som bidrog starkast till att jag nu känner mig relativt fräsch iallafall.
Igår var det alltså lite fest hemma hos söta Emma som är hemma en sväng från sitt au pair-jobb. Det var verkligen skoj att träffa alla goa vingåkrare igen. Det händer alldeles för sällan! När vi kände att det passade bra drog vi vidare till folkparken där årets Augustibasar ägde rum. Jag hade hur roligt som helst! Och, som sagt, jag mår som jag förtjänar. Så nu ska jag ta det lite lugnt med alkoholen ett tag. Levern får iallafall vila till onsdag, för då är det jag och mina tjejer som intar öltältet!

Marcus är duktig och klipper gräset och jag funderar starkt på att köpa pizza. Vi får se hur det blir med den saken.

Framåt kvällen blir det fotboll och det är VFC - Bissarna som står på programmet. Det blir fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback