Design by: Josefin

31/8 - 09

Håller för närvarande på att färga min lillasysters hår. Det kanske inte är världens roligaste, men det finns ju inte speciellt många roligare saker att hitta på heller. När jag är klar sätter jag mig nog och tittar på någon spännande film. Eller så fortsätter jag med städningen av mitt rum som jag påbörjade igår. Det ser verkligen förjävligt ut där inne. Projektet som startade undanplockningen är egentligen att tömma ett par lådor i min byrå så att Marcus får plats med sina kläder där i. I garderoben får dom sannerligen inte plats. Där hänger redan hans kostym och tar utrymme från mina galgade kläder. Det är inte lätt när det är trångt.

Ikväll ska jag iväg på någon hud-grej med en tjej på mitt jobb. Jag har inte riktigt förstått vad det är för något, men det ska bli skoj!

Dags att skölja ur färgen nu. Hoppas det blir hyffsat. Det ska läggas i slingor sen också, men det hinner vi inte nu, eftersom Malin ska iväg på gitarrlektion. Såå, det får blli ikväll istället.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback