Design by: Josefin

4/8 - 09

Idag fick jag äran att öppna spelbutiken alldeles ensam, och ja, det gick faktiskt ganska bra. Kunderna fick klara sig utan morgontidning någon kvart längre än vanligt, men å andra sidan var det ingen som frågade efter någon heller. Jag ger mig själv, med andra ord, mycket väl godkänt. Eller något sånt. Men vad mer kan man begära när det faktiskt är första gången? Ikväll blir det lugna gatan. Imorgon är jag ledig och då vankas utgång med ett helt gäng sköna tjejer. Ska bli riktigt skoj. Vi börjar hemma hos Emma någon gång på eftermiddagen. Det blir alltså en lååång fest. Dessutom är vi givna i öltältet och därefter är planeringen att dra vidare till Harrys. Jag börjar inte jobba förrän 12 på torsdag, så det blir nog perfekt!

Nu återstår bara att fundera ut var man ska sova ikväll. Kanske tar jag och Marcus bil till Vingåker om en stund. Han MÅSTE faktiskt träna ute i Byle ikväll och någon annan skjuts lyckas vi nog inte åstadkomma.

Har dessutom lyckats byta bort min stängning på fredag så att jag kan gå på Sannas kräftskiva. Lyckliga jag!

Kommentarer
Postat av: Cilla

DÅ ses vi på fredag hjärtat!

2009-08-04 @ 16:03:20
URL: http://camh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback