Design by: Josefin

7/8 - 09

Utgången i onsdags var inte att leka med! Har precis hämtat mig. Vi började hemma hos Frida där stämningen var underbar. Efter en kort visit i öltältet drog vi vidare mot Harrys. Där dansade vi som galningar i ett par timmar. Svettades som aldrig förr och ett skoskav åstadkom jag också.

Igårkväll tittade jag på Beck - Flickan i jordkällaren. Blev dock lite besviken över att inte alla scener var med på den filmen jag såg. Det här var en dvd från senaste Beck-boxen och det saknades scener. Varför gör dom så?

Nu kom Marcus hit. Trodde inte han skulle komma förrän ikväll, så det blev en glad överraskning. Vi lägger oss i trädgården och solar nu. Och ikväll ska jag på kräftskiva. Det blir platta skor idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback