Design by: Josefin

8/8 - 09

Hade verkligen underbart roligt igår på söta Sannas kombinerade kräftskiva och 20-årsfest. Det är verkligen inte varje dag man träffar hela drösen med fina tjejer. Jag är så glad att ha er som vänner! Öltältet var dock inte så himla skoj så vi styrde kosan mot Statt istället. Dricka drinkar och dansa, det måste verkligen vara något av det roligaste som finns. Framför allt med det klockrena sällskapet jag hade. Det satt ju inte helt fel med en vildsvinskebab mitt i natten heller. Fyllemat i våra hjärtan!
Det underbara vädret bidrar ju faktiskt också till att man gärna cyklar hem istället för att betala dyra pengar för taxi. I vanlig ordning pratade jag så mycket när jag kom hem att Marcus blev irriterad. Men fan, jag är inte ute så ofta. Han får väl stå ut.

Idag har jag jobbat några timmar, sen legat ute i solen och läst sista boken om Harry Potter. Har redan läst den en gång, men kommer faktiskt inte ihåg så mycket. Perfekt att läsa när man vill vara ute i det fina vädret!

Ska se om jag kan lägga in lite bilder på Facebook från den senaste veckans festligheter. Men det tar ju sån tid!

Kommentarer
Postat av: sara

åh vad bra :) är storlekarna bra? är orolig över att den inte kommer passa! jag hinnner inte byta innnan jag åker :/

2009-08-11 @ 11:23:38
URL: http://sarahogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback