Design by: Josefin

26/8 - 09


Jag skulle faktiskt vilja visa bilder... Bilder på allt fint jag köpt i Göteborg. Kom hem för nån timme sen efter två finfina dagar i den stora staden på västkusten där jag varit med min mamma. Mellan tre och fyra tusenlappar fattigare har jag hunnit bli, men det är det absolut värt! Om jag har tid och ork ska jag nog faktiskt ta och fotografera mina nya fina kläder, skor och sminkprylar. Jag köpte bland annat en jäääättefin vit kappa med pälskrage som kom in till H&M idag. Om den finns på hemsidan har ni säkert lagt märke till den redan. Den är såå fin! Jag kom dessutom hem med ett par höga, svarta pumps från Din Sko, bruna ankelboots från H&M, kort paljettjacka från H&M, jeans, svarta jeansleggings, linnen och koftor från Gina Tricot, ögonskugga, roguge och rougeborste från Make Up Store och ett par nagellack. Det var nog det hela. Och imorgon kanske jag utökar garderoben ytterligare. Då ska jag och Marcus köra pappa till Eskilstuna och vänta på att han opererar armen. Han lyckades ju bryta den natten mellan lördag och söndag.

Inatt bodde vi, för övrigt, på ett jättefint och mysigt Bed&Breakfast som heter Aprikosen som ligger på Muraregatan 5, ungefär vid Handels i Göteborg. Det kan jag verkligen rekomendera!

Huuur som helst, nu blir det sängen. Skönt att sova i sin egen säng ändå. Bredvid Marcus också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback