Design by: Josefin

18/12 - 09

Det har strulat till sig rejält med resan, men vi jobbar på en lösning och vi kommer komma iväg. Det kommer bara inte ske datumet jag skrev för ett par dagar sen. Igår kändes allt helt hopplöst, men efter lite snack med både Sanna och Eller så känns allt mycket bättre.

Nu ska jag skicka iväg företagsekonomin till Dag och sen göra mig iordning för ett arbetspass. Jag jobbar varje dag nu innan julafton och det är både skönt och jobbigt. Det är faktiskt ganska mysigt när alla julhandlar, men vissa är också väldigt stressade vilket inte brukar leda till en så bra attityd. Håller tummarna för trevliga kunder!

Dricker första julmusten för i år nu också. Jag tycker egentligen inte att det är så himla gott. Men är det jul så är det. Är det någon som sitter inne på lite julstämning förresten?

Kommentarer
Postat av: sara

jaa! anna är fantastisk! visste inte att du kände hene :D jag vill nänligen iväg och jobba som au pair och då är hon till bra hjälp :) goood jul!

2009-12-18 @ 16:29:18
URL: http://sarahogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback