Design by: Josefin

dilemmat

Tror faktiskt att jag passar på att duscha innan Marcus kommer tillbaka från ishallen. Imorgon börjar jag jobba 7.45 så det är nog skönare att duscha ikväll än imorgonbitti innan jobbet. Tycker det är så himla kallt att ställa sig i duschen när man precis kommit upp ur värmen i sängen. Dessutom måste jag ju gå upp typ en halvtimme tidigare om jag ska duscha imorgonbitti. Och så är det ju alltid lika skönt att lägga sig mellan lakanen helt ren och nyduschad. Måste bara föna håret också, för annars vet ni ju hur det blir. Sova med blött hår är ingen höjdare.

Fan så onödigt inlägg. Kontentan: Klar fler positiva saker med att duscha ikväll. Så får det bli! Och det får bli nu så jag inte väcker hela huset med hårföningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback