Design by: Josefin

frost

Igår, när jag faktiskt hade ett par saker att blogga om verkade hela blogg.se ha en liten strejk eller något, för för mig funkade det inte att blogga minsann. Men nu ser det ut att göra det. Måste då passa på att välkomna några nya läsare. Välkomna! Vilka är ni egentligen? Sist jag frågade var det inte många som nappade, men det vore ju kul att veta vilka som läser och vad ni vill läsa om. Sååå, bring it!

Alldeles vitt av frost är det ju ute minsann. Nästan så att kombinationen vitt utomhus och tomtar, stjärnor och röda gardiner inomhus snart kan inge lite julstämning. Det är det nämligen ganska tunt med hos mig. Nåväl, den kommer nog. Det är ju fortfarande ett tag kvar till dagen D. 22 dagar, närmare bestämt. Vi har ett datumljus här hemma där man låter ett datum brinna ner varje dag. Det har vi haft varje jul sen jag var liten. Har ni något sånt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback