Design by: Josefin

i'm back!

Spännande att man har fler läsare än på flera veckor när man inte har bloggat på flera dagar. Fast jaa, visst händer det att man klickar in på en blogg där det stått stilla ett tag. Inget man kan rå för ju. Hur som helst har jag iallafall haft annat för mig och medan jag gjort annat har ju vintern kommit! Massor med snö är det, iallafall med dom kraven jag har vad gäller snö före och till jul. Ligger det här kvar över jul är man ju mer än nöjd liksom.

Nu tänkte jag skriva klart min SWOT som jag tjatat om i sjukt många veckor, det börjar alltså bli dags. På eftermiddagen blir det lite julklappsshopping med Marcus och hans fina syster. Jag är i och för sig rätt klar med handlingen, men jag äääälskar att köpa och ge bort julklappar så lite mer ska jag nog kunna klämma in. Det gäller att hitta bra grejer bara. Men det löööser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback