Design by: Josefin

jag är sen!

Nu har jag suttit här alldels för länge. Eller, egentligen är nog det stora felet att jag gick upp för sent. Och att jag satte mig vid datorn över huvud taget. Men jag har faktiskt klickat hem en julklapp till till Marcus. Jag älskar verkligen att ge bort grejer! Jag ger bort presenter titt som tätt, dock blir det mest till Marcus, men även till andra i familjen. Alla blir väl glada över en spontan present, eller hur? Nu kan det dock bli så att den här presenten ges bort på vår 2-årsdag som är nästa vecka. Mysigt. Den här presenten är inte så dyr utan mest ett tecken på hur mycket han betyder för mig. En bra jubileumspresent. Tror inte han förväntar sig att få något, och det gör inte jag heller. Däremot tror jag det blir en mysig middag och det räcker långt.

Hur som helst börjar jag jobba om en timme och jag sitter här osminkad med blött hår och har lovat mamma att åka och slänga lite skit på soptippen innan jag börjar. Ooops, tror det är dags att sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback