Design by: Josefin

lucia närmar sig

Yes, jag sitter och grinar framför Idol där Westlife just nu gästar. Gamla hits gör ju verkligen att man blir helt nostalgisk. Men det är ju underbart. Bara glada minnen finns till Westlife. Mumsar dessutom på äppelglögg med kanel och vanilj från Kivik. Inte alls dumt, vill jag lova. Jag älskar glögg! Har druckit det flera kvällar i rad nu och det lär bli en och annan mugg till innan julafton är här. Vad mysigt det är med jul. Om en vecka är det dessuom lucia. Jag ska se musikklassernas luciatablå i Tallåsaulan. Brukar alltid vara jättefint. I nian var jag dessutom med i tåget eftersom jag var luciakandidat. Och jag som inte kan sjunga för fem öre. Jag höll en rätt låg profil. Bland drygt hundra andra är det inte så svårt att hålla sig anonym. Dessutom fyller svärmor år på självaste luciadagen, så lite extra mys förväntar jag mig nog.



Kommentarer
Postat av: Apollonia

Min svärmor fyller också då! :D

2009-12-05 @ 15:17:02
URL: http://apollonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback