Design by: Josefin

om att vinna pengar

Inte vann jag någonting på lotto och lika lite vann jag på stryktipset. Det var längesen jag hade tur faktiskt. Men jag spelar inte så himla mycket och då vinner man inte så mycket heller. Ibland har jag dock lite flyt. För ett tag sen satsade jag 20 kr på lången och vann drygt 300 spänn. Dessutom har jag vunnit både 80 och 200 kronor på joker efter att ha satsat en tia. Plus lite småvinster när man inte fått tillbaka pengarna man satsat. Men det är ju spännande. Jag förstår att man kan bli spelberoende. Fast det är ju ingen fara när man inte törs satsa dom stora pengarna. Tyvärr är det ju dock så att om man satsar lite så vinner man bara lite. Men det är skoj än. Och på lotto och joker räcker det ju faktiskt bara med lite flyt. En enda rätt rad kan ju göra en till miljonär. Så nog är det värt att satsa ett par tior några gånger i månaden. Fast jag råkar veta hur stor (LITEN) chans det är att man tar hem drömvinsten. Helt sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback