Design by: Josefin

tisdag 8/12

Lunch med lite pasta blandat med strimlat kött, champinjoner och avokado är nu avklarad och det är dags att fixa dagens ärenden. Jag hann inte åka till soptippen igår, vilket inte är så förvånande, så det tänkte jag göra nu. Sen ska jag göra ett besök på H&M och prova en klänning som finns på rea på hemsidan. Tänkte prova och se vilken storlek som passar och sen klicka hem den ikväll om den sitter fint. Och efter det är det dags att ta sig mot jobbet. Jag stänger ikväll, men det är sista arbetsdagen den här veckan. Ska bli skönt att vara lite ledig utan att vara sjuk. Har ju faktiskt plugg jag måste göra, och så är jag inte riktigt klar med julklapparna. Men det börjar bli dags att bli det nu. Sen jobbar jag så himla mycket att de är bäst att ta vara på den lediga tiden så att man slipper stressa.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback