Design by: Josefin

torsdag

Jag frös inte ihjäl. Det var snarare både lagom kallt och skönt ute. Dock fegade jag ur lite och gick bara ner på stan och tog bussen hem sen. Jag skyller på att det faktiskt är långt hem hit från jobbet, det skulle nog ta drygt en timme att gå och dessutom hostar jag mycket fortfarande. Dumt att chansa på att klara en långpromenad i minusgrader nu när julen närmar sig. Apropå det var jag och Marcus i Norrköping häromdagen och letade lite julklappar. Vi kom inte hem med så mycket, men bekymren blev ju lite färre iallafall. Jag ska iallafall försöka hitta en bra julklapp till till Marcus, men det kunde jag ju inte leta efter när han var med. Jag har faktiskt köpt en väldigt bra julklapp redan, men han är så bra så han är värd något mer. Min syster är också värd något mer än det jag redan köpt, så har någon något bra tips om vad man köper till småsystrar i tonåren, bring it!

Nu har jag precis mumsat i mig lite färska räkor och tänkte faktiskt lägga mig här i soffan och börja med SWOT-analysen. Hinner skriva någon timme innan det blir skidskytte på tv. Perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback