Design by: Josefin

väntar

Nu väntar jag mest på att Idol ska avgöras. Då ser jag ut såhär. Håller som mest på att vänja mig vid mitt ljusa hår. Som kommer bli ännu ljusar när jag åker iväg på äventyr till solen i februari. Vi är inne i bokningsfasen nu! Gaaaah! Det är ju galet. Som det ser ut nu blir det avresa 9 februari och hemkomst 14 april. Har verkligen inte vant mig vid tanken att vara ifrån Marcus, familjen och alla vänner så länge. Tur att Ellen och Sanna ska med. Då blir det ju inte ensamt.

För att återgå till hårfärgen kan det bli så att det blir en aning mörkare blont tills det är dags att åka. Tanken är inte riktigt att jag ska komma hem vithårig. Men vi får se.

Jag har ju liksom alltid varit ganska mörkhårig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback