Design by: Josefin

guess you couldn't care less

Ansiktsbehandlingen var alldeles underbar. Det är verkligen underbart skönt att bli ompysslad sådär. Jag konstaterade att man borde ha någon som tvättar, smörjer in och masserar en i ansiktet varenda dag. Kanske hela kroppen också. Vem som nu skulle ha tid med det. För nu nöjer jag mig med den lilla vardagslyx jag unnade mig idag. Fast eftersom det var en present så var det snarare Moa, Moa och Rebecca som unnade mig. Tusen tack!
Rebecca förrsten. Hon är i Thailand nu. Och jag som struntade i att hänga på. Jaa, jag antar att livet har sin gång. Det blir min tur en annan gång, helt enkelt. Och som det känns nu gjorde jag helt rätt i att stanna hemma.

Efter ett antal vanliga pass på F&S hängde jag idag på min syster på Aerobics. Riktigt jobbigt och roligt var det. Vi bestämde att göra det till en fin torsdagsvana.

Nu blir det sängen och imorgon är det jobb 9-15!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback