Design by: Josefin

i can catch the moon

Ja, okej. Jag ber om ursäkt för en pinsamt dålig uppdatering. Och ja, jag lever. Om sanningen ska fram har jag nog bara inte haft ord att berätta om hur underbart rolig och lyckad min födelsedagsfest blev. En miljon tack till alla som var där! Bilder kommer upp snart. Kanske imorgon. Då är jag ledig.

Idag fick jag ett sånt där obetalbart sug i magen. Jag såg annonsen med stort A. Ni vet, en sån grej som man inte kan låta bli att läsa varenda ord av och jag blev fruktansvärt pepp. Men nej, jag kommer inte söka något sommarjobb på Expressen. Även fast dom sökte typ hur många vikarier som helst, på precis varenda del av redaktionen, och trots att typ det enda jag velat göra i mitt liv är att resa och skriva. Men ja. Mitt liv kommer bestå av att bara vilja, men aldrig göra. Så jääävla typiskt.

Kommentarer
Postat av: mikaela

sök. det är sånt man kommer ångra hur länge som helst att man inte gjorde fast man ville. du har talang och det skadar inte att försöka, OK?!

2009-02-04 @ 21:00:52
URL: http://hejpappa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Just do it! SÖÖÖK, varför inte lixom?? Jag menar ett sommarjobb kan du väl offra lite tid för som du ändå skulle tycka va skit kul!! Jiiises! KOM IGEN

2009-02-05 @ 21:17:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback