Design by: Josefin

i got my rock moves

Det jag egentligen var på jakt efter i mitt hemklickande av kläder igår var leggings. Mina favoriter har gått sönder, och eftersom det är det enda jag använder nu måste jag helt enkelt ha nya. Ja, detta leggingsberoende beror ju mest på att mina bästa jeans har blivit totalt utslitna och spruckit. Det jag vill komma till är iallafall att det inte fanns långa leggings att klicka hem från H&M. Det tyckte jag var både konstigt och knäppt. En sort fanns det i diverse färger, men dom var korta. Såå, inget för en vit vintervärld som denna alltså. Dock lyckades jag göra av med ett antal hundralappar ändå, så jag behöver inte vara ledsen.

Idag ska jag klippa mig. Det är verkligen en spontan grej. Jag ringde nämligen frissan för 3 minuter sen. Anledningen till att jag kom på det här är mest att Marcus ska klippa sig och då tänkte jag att jag skulle haka på. 13.30 är det som gäller för honom och 14.30 för mig. Hårstudion blir platsen. Ska bli spännande. Har aldrig klippt mig där förut.

Hur som, nu ska jag göra mig iordning. Finns det något värre än att sitta osminkad i frisörstolen och inte alls ha någon uppfattning om håret verkligen är snyggt eller inte. Nej, fy! Det tänker jag inte utsätta mig för. Efter make-upen ska jag undersöka vad det ska bli till lunch för min del. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback