Design by: Josefin

make my day

Mozilla strulade så himla mycket när jag skulle lägga upp bilderna från festen och dessutom skulle jag iväg, vilket resulterade i lite för få bilder. Jag lovar att fortsätta snart. Kanske imorgon.

Nu har vi precis varit på middag för att fira Annikas lärarexamen och Roberts 25-årsdag. Det var släktingar både högt och lågt och det är inte alltid lätt att hänga med i svängarna. Men jag hade iallafall träffat alla från Marcus och Annikas sida förut så det blev inga nya bekantskaper. Men det var god mat och trevligt sällskap. Vad kan man mer begära? Har dessutom hunnit med att se lite av dom fem låtarna som gick vidare till andra omgången i kvällens mello. Och det var minsann inget att hänga i granen.

Hur som helst, nu är det dags att bege sig mot Katrineholm, som är vår sovplats för kvällan. Vi, det är Marcus och jag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback