Design by: Josefin

you better release me

Igår var en mycket trevlig dag. På eftermiddagen begav jag mig mot Friskis&Svettis för att träna. Alla utövande i familjen skulle gå på olika pass och jag skulle, med andra ord, få träna ensam. Det är väl i och för sig ingen katastrof. Men sen visade det sig att Moa och Moa också skulle på samma pass som jag och genast blev allt mycket roligare och lite lättare. Alltid något!
På kvällen var det dags för en liten re-union. Hela det gamla gänget fanns på plats och det var verkligen underbart roligt. Rhodos var platsen för vår middag, som varade i över två timmar. Guuud så mycket det finns att prata om. Det får verkligen inte dröja såhär lång tid innan vi hittar på något igen!

Nu ska jag klicka hem ett par välbehövliga grejer från H&M, sen ska jag ner till Duve och titta på tjejerna på FG som ska lira andra omgången i skol-sm. Och ja, efter det blir det stängning på Kvantum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback