Design by: Josefin

you can turn to me

Nu börjar dagen närma sig då det är dags att lämna Älvdalen för den här gången. I och för sig är det inte förrän lördag men dagarna går så himla fort så det känns ändå nära. Idag har jag och Marcus sovit ut, tittat på skidskytte och varit på en liten skotertur och efter det grillade vi korv med Annika och Robert. Tanken var att vi skulle grilla ute men det blev för kallt så vi grillade i den öppna spisen inne i stugan istället. Men det blev lika gott för det. Annars börjar jag bli en riktig höjdare på att tända brasor och nu är det snart dags för tacopizza. Dessutom börjar jag även bli en ganska bra djurvän. Mia och Martins hund Tessie är ju med här uppe och vi kommer ganska bra överens. Men jag blir lite rädd när hon naffsar en i fötterna.

Igår var vi i Orsa och åkte skidor och det var faktiskt ganska roligt. Det var jättefin snö i backarna och inte alls isigt. Då trivs jag bra. Imorgon blir det nog skidor i Wäsa, som är ganska litet och ligger utanför Älvdalen. Det blir nog bra det med. Nu är det käk som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback