Design by: Josefin

you know it's true

Mitt hår blev skönt och bra och Marcus blev korthårig och fin. Det innebär att alla är nöjda och glada. Dessutom köpte jag ny foundation och bokade ansiktsbehandling som jag fick presentkort på i födelsedagspresent. Imorgon är det dags. Det ska bli himla skönt! Vad gäller foundation så ska jag prova Kanebo istället för Lancome, vilket nog kommer bli väldigt lyckat. Det är iallafall den känslan jag har. Jaja, det här innebär iallafall att jag gjort av med alldeles för mycket pengar på alldeles för kort tid och min Stockholmstrip är därför uppskjuten på obestämd tid. Dels måste lite mer pengar rulla in på kontot och så är det kanske smart att vänta någon månad tills alla vårkläder har anlänt. Det känns onödigt att åka upp och bränna flera tusen och sen vilja åka tillbaka för att allt man ville ha inte fanns i butik än. Jag resonerar så vettigt.

Jaja, hålet i plånboken växte ytterligare när jag dessutom köpte ett par jeans. Dock var ju det det allra mest nödvändiga köpet eftersom jag inte hade några jag ville använda. 500 spänn pungade jag ut och jag ser dom väl mest som något att ha tills jag hittar något bättre. Inte för att dom är fula eller så, men inte precis som jag hade tänkt mig. Fick även med mig en jättesöt rosa/vit randig tröja. Hur bra som helst.

Idag är också en ganska välplanerad dag. Jag ska hjälpa Marcus med ett par skolgrejer, besöka tandläkaren, träna och sist titta när Marcus spelar hockey. Jaa, jag är rätt nöjd med dagen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback