Design by: Josefin

get dressed

Det var ju det där med jeans faktiskt. Jag har inga jag kan ha på mig. Dom enda jag verkligen vill använda har ju gått sönder! Sånt gör mig galen, och jag har redan nämnt det. Men för mig blir det tights hela tiden och fantasin tar ju slut till vad man kan ha för klänning eller dylikt till. Och inte har jag mycket pengar till att köpa nytt heller. 600 kronor finns det och jag har tänkt att jag ska klara mig på det fram till nästa lön. Dock har jag en hel sjö att ösa ur (känns det som), det vill säga mitt sparkonto. Dit har jag flyttat X antal tusenlappar sen jag började jobba på Kvantum, men dom är till för viktigare saker än nya klänning. Men okej, hittar jag jeans så är det värt att föra över.

Jag säger som tjejen i Darling (är det nån som sett den filmen förresten?!).
"Jaa, men jag måste ju klä mig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback