Design by: Josefin

i know how i feel

Jag känner att jag åtminstone måste författa någonting. Har inte bloggat sen födelsedagen. Den var i förrgår och att ha en bloggfri dag har väl ingen dött av. Dock är kanske meningen att man ska blogga ett antal gånger varje dag och inte ströblogga som jag gör just nu. Men vad kan man begära av en timanställd på Ica? Det finns ju inte så mycket speciellt att berätta. I och för sig handlade Roger Pontare av mig i måndags, och det var ju riktigt spännande.

Igår när jag barnvaktade Sigrid fick vi besök av en leksugen Moa. Vi lekte, myste, åt lunch på stan, fikade med semlor och gjorde några fina inköp. Det var helt enkelt en mycket bra dag. Jag avslutade den bra dagen med att åka och handla allt vi behöver på festen tillsammans med Annika. Skönt att ha det avklarat. Det är bara den alkoholhaltiga drycken vi ska ha i välkomstbålen som ska inhandlas och det tror jag minsann att jag ska åstadkomma idag. Får väl ge mig ut en sväng med Sigrid, helt enkelt. Imorse kom jag hit 07.30, vilket redan har satt sina spår. Trött som en gnu är jag. Och det är verkligen ingen överdrift.

I tisdags hämtade vi nya bilen och jag gillar den ganska mycket. Men jag tror ändå att Saaben är min favorit. Det är bra det, eftersom det är den som oftast kommer vara tillgänglig.

Huuuur som helst, nu ska jag och Siggan leka lite. :)

Kommentarer
Postat av: Cilla

I know! Jag känner verkligen drivkraften av att starta en karriär inom den kategorin! Ja, vi ses på lördag. Ska bli grymt roligt!

2009-01-29 @ 18:01:47
URL: http://camh.blogg.se/
Postat av: sofie

hallååå? lever du? vill du vara snäll och uppdatera om ditt liv? lite bilder från festen skulle inte skada, kanske på facebook? pusss

2009-02-03 @ 22:08:41
URL: http://sofiep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback