Design by: Josefin

i would walk 500 miles

Det skulle inte kännas bra att ta bort den. Bloggen alltså. Då kan jag ju aldrig mer skriva i den. Och inte titta tillbaka på tider som varit heller. Därför får den vara kvar. Kanske får jag inspiration någon gång.

Nyåret firade jag tillsammans med Marcus, min underbaring. Vi struntade i allt var fest och umgänge hette, tog vårt pick och pack och åkte till Norrköping. Väl där lagade vi god mat och bara myste. Det är inget jag ångrar över huvud taget. Tittade på fina raketer gjorde vi också. Norrköping är verkligen en jättebra stad. Om man skulle? Nja, vi får se. Inte den här månaden iallafall.

Thailand är på tapeten igen. Rebecca och Britta har bokat och jag gör mitt bästa för att joina. Nu när det bara är en knapptryckning bort skulle det kännas dumt att kasta bort chansen. Så jo, jag åker nog.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får helt enkelt inte ta bort den sara.

2009-01-04 @ 13:04:16
Postat av: Anonym

man tackar :) trevligt! kram!

2009-01-05 @ 11:11:13
Postat av: lina.

man tackar så mycket :) kram!

2009-01-05 @ 11:11:52
URL: http://linaelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback