Design by: Josefin

i'd do anything

Har precis kommit ut ur duschen. Det känns som att det var evigheter sen jag duschade. Det var det nog inte. Men det känns alltid som att det var minst en vecka sedan, och det är det ju väldigt sällan det faktiskt var så längesen på riktigt.
Idag är det inte mycket spännande som händer. Det kan jag bevisa genom att berätta att jag fick i uppdrag att sortera torktumlade underkläder. Jaha. Det var det enda. Jag ska värma en matlåda med min favoriträtt (pasta med köttfärssås) till lunch och inom en mycket snar framtid har jag planerat att sjunga singstar. Ensam. Ja, ni ser ju vilken höjdardag det här ser ut att kunna bli.

Kommentarer
Postat av: Boe

jag dushar jättesällan...

2009-01-07 @ 15:17:32
URL: http://sofiep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback