Design by: Josefin

it's gonna be me

Det har bara inte funnits så mycket att meddela. Och inte har det funnits tid att meddela heller. Igår var det Duveholmshallen för hela slanten eftersom Värmbol Dam Cup stod på programmet. Det är en dag jag gillar och det är faktiskt riktigt roligt att springa runt med en boll på den där stora planen. Dock är det ju faktiskt något jag valt bort frivilligt. Men ja, den där dagen är faktiskt väldigt skoj. Laget kämpade på bra, men det räckte inte riktigt till en semifinal. Men det var nära. Väldigt nära. Vi håller väl tummarna för nästa år istället.
Mitt i all fotboll gjorde jag och Marcus en utflykt till ishallen och tittade på lite hockey. KH:s a-lag tog emot Boo och det såg ut att bli en riktigt fin tillställning. Det slutade i och för sig lyckligt med seger och så. Det lite olyckliga var att KH tog ledningen med 3-0 men sedan tappade detta till 3-4 på ungefär fem minuter. Det är inget jättehöjdare. Nåväl, vi såg inte sista perioden men det är inget jag gråter blod för, om jag ska vara ärlig. Vi tittade på Värmbols segermatch mot Tun istället. Det var roligare.

Idag har min mormor och Marcus familj varit här och ätit middag. Det var trevligt, och allra mest trevligt var det väl för att dom var här och firade mig! :) Fina presenter, god mat och smaskig tårta fick jag så det är inget att klaga på.

Men nu tror jag minsann att det blir sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback