Design by: Josefin

make a wish

Ja, själva grejen är att kommunen har stoppat uthyrningen av sina lokaler. Det innebär att vi inte får vara i Sandbäckens matsal och ha fest, vilket i sin tur innebär att vi måste vara någon annanstans. Det hade ni nog listat ut. Vi har preliminärbokat en annan lokal som vi ska titta på på måndag och då bestämmer vi oss väl. Med andra ord, ni som är bjudna kommer bli meddelade om lokaländringen så fort som möjligt. Den nya lokalen ligger också i stan, så det blir inte svårt att ta sig dit.

Jaja, lite luddigt kanske. Inte ens ringa och berätta att vi inte fick vara där kunde kommunen göra. Det berättade dom när Annika ringde och skulle fråga efter en bokningsbekräftelse. Bra jobbat Katrineholms kommun.

För övrigt har familjen köpt en ny bil. Jag blev lite förvånad för det var relativt oplanerat. Vi ska dessutom ha kvar vår gamla bil, vilket är alldeles utmärkt. Bilen är 7-sitsig, vilket är bra för då kan Marcus (eller någon annan) åka med utan att vi behöver sitta fyra och trängas i baksätet. Det är ju även en säkerhetsfråga... Bilen är en Toyota Corolla Verso.
För övrigt 2, det är familjens första bil någonsin som inte är en Saab. Spännande.

Kommentarer
Postat av: sofie

Jag kom just på att jag inte har svarat på ett sms dom du skickade till mig för någon månad sedan. (Där du sa att Macke var välkommen också.) Pinsamt! Haha. Men i alla fall, jag vet inte om han följer med men jag ska försöka ge besked... PUSS

2009-01-17 @ 20:46:35
URL: http://sofiep.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni kan alltid hyra pansionärernas hus :)

2009-01-19 @ 12:46:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback