Design by: Josefin

only the good die young

Vi har precis ätit lunch. Vi = jag och Sigrid. Pannbiff och potatis har vi ätit, vilket innebär att vi är nöjda och glada. Både jag och Siggan gillar nämligen pannbiff. Nu ska vi snart hoppa i våra varma vinterkläder och gå till dagis och hämta Konrad, Sigrids storebror. Sen ska jag inte vara kvar här mycket längre till för klockan tre väntar mitt riktiga jobb på Kvantum. Törs inte tänka på när jag stängde sist. Det är väääldigt längesen. Sen ska jag, som vanligt, hämta Marcus från en sen hockeyträning. Vid 22.20 brukar han kunna vara klar för hämtning. Det är ju underbart. Jag längtar till han tar körkort. Min lilla baby.

Jag tycker även vi uppmärksammas Cillas 20-årsdag idag, grattis pinglan!
Och om en vecka är det min tur...

Kommentarer
Postat av: sofie

tack för dagens meddelande! jag är så glad att festen är flyttad för då har jag närmare hem på natten... haha. lätt värt 40 kronor. PUSS

2009-01-20 @ 16:13:38
URL: http://sofiep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback