Design by: Josefin

put your arms around me

Jag skäms lite nu. Jag hade sönder en spegel hemma hos Sigrid. Det är så himla pinsamt när sånt händer och så får man lite panik, för man vill ju sopa och dammsuga så noga det bara går. Dels för att Sigrid kryper omkring på golvet, dels för att det finns en hund i huset som man ju inte heller vill göra illa. Men jag tror att jag klarade det ganska bra. Nu sover lilltjejen. Vi tog en liten prommenad ner på stan, vilket brukar innebära att hon slocknar. När hon vaknar ska vi väl äta lite så vi blir mätta i magen.
Fram tills dess ska jag nog titta på något spännande på tv. På datorn. För på tv är det ju iiiinget bra på dagarna. Kul det är.

Kommentarer
Postat av: MOA

neej, har du? det är ju inte roligt alltså! 531 kr liksom, haha. hur mycket fick du? :P

2009-01-21 @ 21:07:48
URL: http://stenegardmoa.blogg.se/
Postat av: MOA

Haha fyfan, riktigt surt! Jag hade också en himla otur, åkte hemifrån till skolan. Så precis när bussen svängde in och stannade vid duveholm frågade dom mig :P så jag fick stå ute och skriva på bötern och allt.. haha! Men kontrollanterna sa till mig att eftersom busschaffören inte frågade mig om leg när jag köpte busskortet ska jag ringa till örebro och prata med någon där så kanske jag inte behöver betala, så ringde mamma igår och då är han tydligen på semester till 6 feb. Så det är bara att betala.. annars blir det försent och allt. Dååligt.

2009-01-23 @ 10:06:02
URL: http://stenegardmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback