Design by: Josefin

this is the life

Jag är svinhungrig och det luktar mat i hela huset. Doftar kanske man snarare ska kalla det. För gott luktar det. Jag är hemma hos Marcus och då brukar maten dessutom smaka gott också. Haha. Så jag väntar med spänning på vad som kommer serveras.
På tv:n framför mig visas Föräldrafällan. Den är verkligen jättesöt och det var längesen jag såg den. Tänk att träffa någon som visar sig vara ens tvilling. Jag vet inte om jag skulle skratta eller gråta. Mest bli lite rädd tror jag. Haha.

Vi var en sväng nere på Factory Outlet förut. Jag måste verkligen ha jeans. Jag har bara ett par jag gillar och använder, och dom har, dessvärre, spruckit. Totalt utnötta skulle man kunna kalla det. Och tights är inte rätt plagg i kylan som råder för tillfället. Men tights it is, kan vi säga och man vill inte vara ute alltför långa stunder precis. Tur att jag har en varm jacka iallafall. Alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback