Design by: Josefin

we learned to fly

Dagarna bara rusar iväg och nu är jag inte ledig längre. Idag och imorgon blir det jobb och sen blir det även ett par dagar jobb nästa vecka. Så nej, än så länge är det inget som tar kål på mig. Framför allt är den här dagen inget att klaga över. Jag vaknade upp bredvid Marcus (som vanligt) och jag ska jobba 15-19, som inte är världens mest krävande tid precis. Sen får vi se vad kvällen bjuder på. Jag var astaggad att se nya Wallander på bio, trots att jag inte har några pengar. Men nähe, den går inte här i stan förrän om en vecka! Typiskt. Och jag tror inte vi orkar åka någon annanstans heller. Och det är knappt att vi skulle hinna eftersom jag inte slutar förrän 19.

Huuur som helst. Dags att tagga lite för jobbet nu. Känner mig inte döfräsch precis. Känns så himla otrevligt att vara snorigare än en förkyld 2-åring och sitta i kassan och träffa massa folk. Får man ha sånt här munskydd som läkarna har?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback